|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: dinsdag 28, februari 2006, 20:54:12 pm » |
|
Miniserie 1 (Deel 1van 2) Dr. Tom Callaghan arriveert in Coopers Crossing om te werken bij the Royal Flying Doctor Services. Daar aangekomen hoort hij dat er een noodsituatie is ontstaan op de veehouderij Corindabella. Peter Hennesey, de zoon van de veehouder is de eerste patiënt van Callaghan, maar het jongetje komt te overlijden. Callaghan kan het niet naast zich neerleggen, en de roddels over de nieuwe dokter breiden zich uit in Coopers Crossing.
|
|
|
|
« Laatste verandering: woensdag 01, maart 2006, 20:55:36 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: dinsdag 28, februari 2006, 20:55:03 pm » |
|
lieve allemaal eindelijk.... morgen gaan we verder met onze geliefde serie. hier kunnen we morgen deel 1 van de miniserie gaan bespreken.
HAVE FUN.............
MARLENE.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 17:29:01 pm » |
|
mooie ep, heb hem niet helemaal gezien, maar toch. wel zoooooo anders dan de serie. en zag ik Zoe op de begrafenis van dat jongetje?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 17:36:12 pm » |
|
Ja dat was 'zoe'.
En Ron die nog op de gasvelden werkt. Nancy met donker haar en Violet die nu niks met Tom te maken wil hebben en later gaat zeggen dat ze hem zo erg gaat missen....
Maar wat ziet Tom er nog lekker jong uit he....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 17:56:33 pm » |
|
ze zien er daar allemaal nog lekker jong uit alleen Vic vond ik niet echt anders dan later
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 18:37:50 pm » |
|
Ik heb niet echt kunnen kijken was pas na half 5 thuis en daarna moest ik toch aan de kokkerel. Inderdaad een erg lekker jong koppie heeft Tom daar nog. ik zag een fragment inderdaad dat de Nomad een noodlanding moest maken op de weg en dat Liz Drewer boos op de nomad afstapt . het eerste contact met Tom en haar............ (11) (11) Het was toch hier al een beetje liefde op het eerste gezicht.
Later ving ik een stukje op dat ze op corindabella station waren gekomen dat Liz een kopje thee aangeboden kreeg.... hahaaha of ze gek waren dacht ze met die hitte een kopje thee...... dat waren eigenlijk de enigste momenten dat ik even wat opgevangen heb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 19:09:34 pm » |
|
Ik was iets voor half 6 thuis. Ik heb de laatste paar minuten gezien. Gelukkig heb ik de eps op DVD staan. Kan ik kijken wanneer ik wil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dietje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 19:10:47 pm » |
|
oww ja dat kopje thee :D en Zoe viel me inderdaad ook meteen op... En de boze Liz ja... En Hurtle die lekker relaxed zegt dat t de Flying Doctors maar zijn, alsof ze altijd op de weg landen  Vind het trouwens wel sneu voor Tom dat ze zo vervelend reageren allemaal... Gelukkig komt het later goed
|
|
|
|
|
|
 "Kiss me, quick!" 
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 19:12:29 pm » |
|
Ja inderdaad hurttle die zegt ow het zijn de flying doctors maar ook best leuk gezegt inderdaad of ze altijd op de weg landen erg leuk inderdaad..............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taatje
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 19:18:10 pm » |
|
Ik wil toch wel even kwijt hoe ongelooflijk stom ik ben! :-[ Maanden, nee...meer dan een jaar, zit ik te wachten tot The Flying Doctors eindelijk weer op tv komen... Is het eindelijk zover: vergeet ik het!!! En het ergste is, dat ik deze allereerste aflevering de vorige keer ook al vergat te kijken! (september 2004 was dat, geloof ik...) Hoe dom kan iemand zijn...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 19:24:59 pm » |
|
och jee Taatje .... by the way nice to see you again........... jammer zeg dat je de allereerste epie vergeet te kijken zeg........... vooral na ons eindeloos gewacht op de FD.......... morgen weer een kans niet vergeten he om deel 2 te kijken... marlene.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dietje
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 19:33:55 pm » |
|
zonde Taatje... Maar dat kan gebeuren... Ik heb me dvd recorder al heel lang van tevoren ingesteld... Mijn moeder was ook vergeten te kijken en nu is ze blij dat ik het heb opgenomen :D
|
|
|
|
|
|
 "Kiss me, quick!" 
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 20:49:48 pm » |
|
(he een sam & emmafan ? die hadden we nog niet  ) Heb echt genoten van dit eerste deel van de miniserie. Zat ook meteen op van alles te letten. Hoe er later bijv nooit meer een hotelbalie is en dat soort dingen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 01, maart 2006, 21:36:44 pm » |
|
ja, en de base is anders ingericht. de ingang naar DJ's stekkie (bij wijze van spreken) is nu meer naar rechts (vanaf de ingang) en er zit een grotere glazen wand omheen. grappig om te zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 02, maart 2006, 00:10:23 am » |
|
Ow heerlijk, ik heb het ook opgenomen omdat ik de mini serie nooit echt van denderende kwaliteit had. Dus vanaf nu hbe ik die ook knap in beeld. Erg leuk ik zat lekker op de bank met punk .. ik was gelukkig vrij van werken. Ik heb ook de dvd recorder ingesteld. Dus het moet goed komen.
Echt super de mini serie. Vooral omdat Kate daar zoveel text in heb... jaja daar let ik weer op. Maar echt weer genoten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|