|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: zondag 08, januari 2006, 19:35:28 pm » |
|
21. Fearless Frank
Gibbo heeft vakantie en de vervangende piloot is Frank Watson met als bijnaam Fearless Frank. Hij is een goede piloot, maar neemt soms grote risico`s tijdens het vliegen. Val neemt contact op met de RFDS met vage klachten. Ze staat bekend als een hypochonder dus Chris wil er niet op uit voor een noodvlucht. Frank kan het niet begrijpen en gaat er zelf op uit. Wanneer hij Val mee terugneemt naar de Crossing wordt Frank niet goed onderweg en moet een noodlanding op de weg maken. Nadat hij in het ziekenhuis is opgenomen, blijkt dat hij niet meer mag vliegen vanwege zijn gezondheid. Hij neemt op eigen wijze afscheid van het luchtruim en gaat bij Val op de boerderij wonen. Een vroegtijdig einde van zijn vakantie voor Gibbo.
|
|
|
|
« Laatste verandering: vrijdag 07, april 2006, 16:59:36 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 03, februari 2006, 22:22:54 pm » |
|
Ook deze heb ik niet; dus ik wacht op jullie besprekingen zodat het allemaal weer terug komt!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zaterdag 04, februari 2006, 13:06:29 pm » |
|
Veel weet ik hier niet meer van.Moet dringend nog is gaan zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zondag 05, februari 2006, 17:45:52 pm » |
|
uiteraard weet ik hier weer een hele leuke lizmoment uit te roepen. gibbo wil vakantie en het kost veel moeite om een piloot te regelen , dan wordt Frank geregeld. Geoff en Chris tossen wie het eeste met hem in de lucht moet want de vliegkunsten die worden niet zo gewaardeerd vandaar dat de bijnaam fearless Frank is. Wanneer ze samen vliegen is chris in slaap gevallen haha val je in slaap als je je piloot niet eens vertrouwd dat is al best raar eigenlijk of je moet echt doodop zijn. maar goed hij haalt grapje uit en gaat achter in zitten de auto piloot staat aan en hij gooit een vliegertje naar chris die wakker wordt en zich een rotje schrikt omdat ze hem niet ziet. maf moment wel..
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zondag 05, februari 2006, 21:21:58 pm » |
|
In Fearless Frank gaat toch ook Geoff een gesprek aan met Chris. Ze is namelijk zo geďrriteerd en als Geoff haar uithoort dan blijkt dat ze Tom mist. Geoff troost haar dan zo lief. Hij is echt een grote broer voor Chris
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: zondag 05, februari 2006, 21:31:34 pm » |
|
ja ze moet er helemaal van huilen en Geoff trekt haar dan naar zich toe en laat haar effe haar emoties uiten.... hij is daar zo lief voor haar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: zondag 05, februari 2006, 21:34:23 pm » |
|
ja dat is inderdaad een lief moment tussen hen beide. kan dat stukje inderdaad lekker blijven repeaten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: zondag 05, februari 2006, 21:36:47 pm » |
|
snif snif, ga toch moeten vragen dat iemand een aantal afleveringen voor mij wil opnemen op DVD in maart!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: zondag 05, februari 2006, 21:39:31 pm » |
|
snif snif, ga toch moeten vragen dat iemand een aantal afleveringen voor mij wil opnemen op DVD in maart!!!
Ach ik wil er wel een paar op dvd voor je zetten hoor. Geef maar een gil 
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: zondag 05, februari 2006, 21:42:06 pm » |
|
We zullen moeten afwachten of ze effectief gaan uitzenden (hoop het voor jullie)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: maandag 06, februari 2006, 19:12:39 pm » |
|
Wanneer ze samen vliegen is chris in slaap gevallen haha val je in slaap als je je piloot niet eens vertrouwd dat is al best raar eigenlijk of je moet echt doodop zijn. maar goed hij haalt grapje uit en gaat achter in zitten de auto piloot staat aan en hij gooit een vliegertje naar chris die wakker wordt en zich een rotje schrikt omdat ze hem niet ziet. maf moment wel..
Ik wist dat er iets was in dat vliegtuig maar wist niet meer wat.Toch nog is bovenhalen die afl!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 06, april 2006, 18:57:07 pm » |
|
Leuke epi, heb hem goed kunnen bekijken in mijn bedj. Valt mij op dat Gibbo vakantie heeft. Als eerst spot ik hem op de luchthaven. Als tweede loopt hij in zijn vakantie nog in zijn piloten outfit. Frank was toen al lang ingevallen voor hem....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 06, april 2006, 18:58:10 pm » |
|
wat ik het mooiste vond was wat Geoff zei tegen Frank...Dat Frank nu maar eens moest laten zien hoe Fearless hij daadwerkelijk is... de achterliggende gedachte vind ik mooi...Frank verschool zich lekker achter dat vliegen... wat hij zonder vrees kan doen... maar in werkelijkheid is hijdoodsbenauwd is voor het werkelijke leven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 06, april 2006, 18:59:23 pm » |
|
Jup , Dat vond ik ook een mooi Geoff moment. Was gewoon supers goed gezegt van hem...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 06, april 2006, 19:01:02 pm » |
|
ja omdat hij de spijker op de kop slaat
|