|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: zondag 08, januari 2006, 19:31:07 pm » |
|
Kate gaat naar George Baxters huis om daar vaccinaties te geven, ze blijft daar een nachtje over. Wanneer George Baxter geraakt wordt door de bliksem, krijgt hij een aanval. Waarschijnlijk een epilptische aanval.
Violet organiseert de Miss Coopers Crossing verkiezing en weet Emma zo ver te krijgen dat ze meedoet. Ze wint de verkiezing zelfs!
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 03, april 2006, 15:36:10 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 20:34:43 pm » |
|
niemand nog...
keej dan bijt ik de primeur af..
leuke epi wel. heb hem van de week gezien.
dit is dus voor de vara tv de eerste epie waarin geoff te voorschijn kwam? kan het mij niet meer zo herrineren. wanneer ze aan het in laden zijn voor de clinic run en kate geen zin heeft om bij George te blijven slapen is het wel grappig dat ze zegt alsof je twee dagen in een politiek programma zit ahahahah..
Violet die eerder al een noodgeval uit laat gaan omdata ze Emma nodig heeft om te vragen of ze meedoet aan de misssverkiezing hihi.. als emma nee zegt en even later moeder die druk vertellen dat dochterlief weer de verkiezigen zal gaan winnen hmm ben de naam vergeten van die 2 kijkt ze alsof ze opeens besloten heeft om wel mee te doen. heerlijk dan ook later in de epi dat gezicht van Emma als ze als 2 de kandidaat op het podium geroepen wordt echt supers om te zien..
en later Geoff die meedoet aan de hooibalen wedstrijd en die Chris heeft daar weer vreeslijk lol om hahaha..
later george die geraakt wordt door de bliksem tijdens het paardrijden samen met Kate.. kate reanimeerd hem. het begin van een kleine romance tussen die 2.
op het feestje zie je Chris en Joe onwijs leuk dansen met elkaar ze hebben daar vreselijk lol ook vlgs mij...
marlene.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 21:09:42 pm » |
|
heb de ep ook gezien (ivm met lizknippen voor de komische chrisclip). Leuke ep. en idd dat dansen van Chris met Joe was zo leuk om te zien. Ze hebben echt veel lol op de dansvloer.
En Kate en Baxter blijf ik nog steeds een hele vreemde combi vinden :-\
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 21:23:22 pm » |
|
inderdaad kate en baxter vreemde combi...
toen ze samen aan het paardrijden waren , kweet nie maar dat is mij vaker opgevallen dat George gewoon wel een lekker lichaam , kontje heeft met de broeken die hij aanheeft als cowboy style. viel mij deze epie weer op..... hihi..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 21:37:59 pm » |
|
Geoff die met zo'n lief slaapkopje voor het eerst te zien was(toendertijd)Hij mocht dan ook al gelijk in de jury zitten voor de Miss Coopers Crossing verkiezing.En die hooibalenwedstrijd.Geweldig vond ik dat!En dan de conversatie tussen Chris en Geoff op het einde.Kate en George Baxter?Mmmmm :-\ Toch een leuke aflevering altijd gevonden.
Was dat niet Melissa Cumberland-Brown of zoiets?Dat ze bij Violet yoghurt of zoiets ging kopen voor haar huid,die Violet haar kop!Geweldig!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 22:01:03 pm » |
|
inderdaad melissa cumberland brown.
was de naam vergeten had ook geen zin om het ff op te gaan zoeken ahhaha. violet heeft altijd heerlijke gezichten.. de moeite die ze doet om kate weer zo ver te gaan krijgen. haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 22:06:20 pm » |
|
En toen Kate tegen Violet zei dat ze maar aan Emma moest vragen of die met die miss verkiezing wou meedoen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 22:15:55 pm » |
|
hahahaha inderdaad ze vind Emma niet vrouwelijk genoeg of zo zei ze...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 22:38:40 pm » |
|
Is het ook die afl dat ze Emma met dat boek op der kop laat lopen?Geweldig mens die Violet! (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 13, januari 2006, 22:49:21 pm » |
|
Volgens mij wel toch ? Omdat je netjes recht moet lopen als miss ;D
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zaterdag 14, januari 2006, 11:49:08 am » |
|
En Geoff zo typisch jaren 80 met die docksides van hem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zaterdag 14, januari 2006, 12:31:55 pm » |
|
Volgens mij had Geoff hier nog een oogje op Emma!!! Zijn gezicht als hij moet kiesen tussen Melissa en Emaa!!!Maarja, Emma was eigenlijk ook een leuk item met de piloot (david)!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: zaterdag 14, januari 2006, 15:55:07 pm » |
|
Zo'n moeilijke keuze was dat niet voor hem dacht ik.Als je die kop van dat Cumberland-Brown mens zag...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 16, januari 2006, 21:19:05 pm » |
|
kon ik me ook nie voorstellen zeg brrrrrrrr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tin
newplus
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: dinsdag 17, januari 2006, 08:09:20 am » |
|
Dat kate ondekt dat Baxter ook maar een mens is vind ik normaal, maar dat ze zo wanhopig lijkt om lmeer te voelen en verliefd te worden op hem, daar krijg ik rillingen van
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|