|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 13:53:33 pm » |
|
bizar dat deze ep niet door de VARA werd uitgezonden, ws vanwege het aidsthema. En daarna was er ineens een nieuwe arts. RAARRRRRR rare tijd, die jaren '80. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 14:10:41 pm » |
|
Ik zie Geoff nog aankomen rijden met zijn porshe, moest heel even wennen aan hem. Het was zo'n andere dokter dan Tom( JAja en dat zegt een Geoff fan). Maar ik vond hem symphatiek en had medelijden met zijn verdriet om zijn vrouw. De relatie die daarna volgt tussen hem en Kate zal ik gewoon nooit vergeten het is één van de beste love romances die ik ooit op tv gezien heb.
Edit: Vind het trouwens wel grappig dat in The last of the Cochranes, Geoff die Porshe nog na boven haalt. HÉ you remember that porshe ,when I First came here....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 15:16:53 pm » |
|
hebben we die porsche daarna eigenlijk nog vaak gezien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 15:34:54 pm » |
|
ik denk het niet eigenlijk. Lijkt me ook niet zo'n handige auto voor de outback
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 16:08:29 pm » |
|
ik kan me die porsche daarna sowieso niet meer herinneren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 16:16:57 pm » |
|
volgens zie hem nog wel een paar keer als geoff bij emma gaat eten en dan zegt hij ook een keer dat hij hem wil verkopen als ik me het geod herinner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 18:25:09 pm » |
|
bizar dat deze ep niet door de VARA werd uitgezonden, ws vanwege het aidsthema. En daarna was er ineens een nieuwe arts. RAARRRRRR rare tijd, die jaren '80.  Ja dat vond ik in die tijd ook raar.Tom ging weg en dan de volgende aflevering (zonder dat hij werdt voorgesteld of zo) begon de aflevering dat Zeppelin op Geoff zijn bed sprong en hij werdt wakker met zo'n lief slaapkopje.Dat was zo van "Hallo waar kom jij nu vandaan...".Pas veel later heb ik de eerste afl met Geoff op de BBC gezien.Ik vindt het ook raar dat de Vara deze afl nooit heeft uitgezonden omdat het toen en nu ook nog een heel actueel thema is.Rare mensen die Hollanders van de Vara 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tin
newplus
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: dinsdag 17, januari 2006, 08:11:14 am » |
|
In deze episode wordt geoff hard aangepakt door chris, omdat hij niet goed zou overgekomen is bij de mensen op de clinicrun. Ik vraag mij nog altijd af wat hij verkeerd deed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: dinsdag 17, januari 2006, 11:09:12 am » |
|
nou, hij was veel te zakelijk, vooral tegen die zieke man. En ook nogal afstandelijk. Achteraf wel begrijpelijk, maar als je geen voorgeschiedenis kent, is het wel kort door de bocht. Volgens mij gaat het er vooral om dat Geoff niet snapt dat die man op zijn eigen grond wil sterven en hem pusht naar het ziekenhuis in de stad te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: vrijdag 31, maart 2006, 11:55:31 am » |
|
En daar is ie dan vanaaf.................................... (60 (60 (60 Geoffy Standisch
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: vrijdag 31, maart 2006, 17:29:41 pm » |
|
Yeeeeeaaaaah!! Eindelijk!! Ik heb hem laatst nog op dvd gekeken..dat moment dat Geoff uit zijn porsche stapt met die veel te grote, foute zonnebril..daar moest ik wel heel hard om lachen!! Verder viel het me op dat hij inderdaad een beetje pusherig is met die man die dood gaat (dat is toch Luke..als ik me niet vergis??) maar dat deed me ook wel weer denken aan ep 101, waar David komt..die gedroeg ze al net zo.
hahahaha die zonnebril is echt fout en hij is nog erg afstandelijk en dan die blikken van kate die zich alleen maar aan hem ergerd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: vrijdag 31, maart 2006, 19:00:36 pm » |
|
Die zonnebril was toen zo "in".Dat kostuumpje van hem ook,zo typisch jaren '80.Geweldig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: vrijdag 31, maart 2006, 20:36:00 pm » |
|
Komt toch elke keer weer terug he, die zonnebril.
Ik vond dat Chris behoorlijk haar frustaties afreageerd of Geoff die zich van geen kwaad bewust is. Later is het weer fideel van haar dat ze tijdens de dronken bui van Geoff toegeeft. Ik ben mijn liefde verloren en ik krijg er een medisch wonder of zoiets voor terug, dat is voor mij ook nieuw en wennen. zal het wel niet goed quoten, maar vond dat wel mooi gezegt eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: vrijdag 31, maart 2006, 20:58:33 pm » |
|
ja dat vond ik ook een mooi stukje...
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: zaterdag 01, april 2006, 02:29:31 am » |
|
ik vond Emma ook wel goed, vooral tegen die gasten die Les Forster aanvielen
|
|