|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: zaterdag 24, december 2005, 23:44:59 pm » |
|
17. Return of the hero
De nieuwe dokter Geoff Standish arriveert in de Crossing en van hem is bekend dat hij uit de grote stad komt. Wanneer hij op de eerste avond dat hij dienst heeft dronken wordt aangetroffen door Emma, is Chris boos op hem. Geoff verteld zijn verhaal waarom hij naar het dorp gekomen is. Zijn vrouw is pasgeleden gestorven aan kanker. Hij neemt het zichzelf erg kwalijk dat hij door zijn drukke baan de eerste symptomen niet herkend heeft. Het dorp en Chris geven hem nog een kans.
Les Foster een homoseksuele man keert terug naar de Crossing. Hij is een oorlogsheld en heeft vele onderscheidingen ontvangen. Hij heeft Aids, maar dat weet niemand. Als men er achter komt keert iedereen hem de rug toe. [/color]
|
|
|
|
« Laatste verandering: vrijdag 31, maart 2006, 11:55:56 am door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zaterdag 07, januari 2006, 01:12:09 am » |
|
Vind het zo jammer dat hij Geoff niet voorgesteld wordt aan Kate!!! Het verhaal van Les Foster vind ik nog steeds actueel ook al speelt het zich bjina 20 jaar gelden af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zaterdag 07, januari 2006, 09:17:26 am » |
|
Ja, je zou denken dat ze geoff nooit meer laten zien met bier of alcohol in zijn handen en toch is dat wel het geval!! Toch denk ik dat Geoff geen alcoholist is als hij in Coopers Crossing aankomt. Hij heeft die avond gewoon teveel gedronken omdat ze een opmerking maken i.v.m. zijn vrouw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zaterdag 07, januari 2006, 16:11:26 pm » |
|
Ja, je zou denken dat ze geoff nooit meer laten zien met bier of alcohol in zijn handen en toch is dat wel het geval!! Toch denk ik dat Geoff geen alcoholist is als hij in Coopers Crossing aankomt. Hij heeft die avond gewoon teveel gedronken omdat ze een opmerking maken i.v.m. zijn vrouw.
dat denk ik ook wel als ik de aflevering kijk moet ik erg lachen om de kleding en die grote zonnebril
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: zaterdag 07, januari 2006, 22:59:11 pm » |
|
Ja inderdaad de nieuwe doktor Geoff arriveerd... moet de epi nog eens goed gaan bekijken haha alweer zeg.. maar goed wat ik mij herriner als liz fan uiteraard is dat Geoff en Chris een zeer goed gesprek voeren met elkaar waardoor Geoff toch niet direct weer zijn baan kwijtraakt.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Lisa
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: zaterdag 07, januari 2006, 23:05:07 pm » |
|
Geoff maakte toen wel een entree hoor, gelukkig draaide hij daarna wat bij. Maar het was wel bijzonder grappig. ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: zaterdag 07, januari 2006, 23:55:50 pm » |
|
Ja die zonnesbril, in de epi waar Kate bijna blind geraakt is ie er ook weer bij!!!
En ja, we mogen ook de rol van Chris niet vergeten want anders had hij zo terug gemoeten naar Sydney!!! En ze is zelf zo onzeker!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: zaterdag 07, januari 2006, 23:59:17 pm » |
|
volgens mij had chris nog onwijs last ook van haar liefdesverdriet in deze serie en dan moet ze een doktor opvangen die het zo moeilijk heeft om zijn overleden vrouw... maar ja chris is chris nie als ze haar eigen zorgen opzij zet om de ander te helpen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: zondag 08, januari 2006, 13:39:17 pm » |
|
erg mooie ep en inderdaad nog heel actueel. ik had wel het idee dat Geoff een alcoholist moest spelen. Als ze hem een borrel aanbieden, zegt hij: A bit early in the day for me, thanks. Dat zegt die vriend van hem die zou helpen bij de geboorte van Scarlet ook. Precies hetzelfde. makes me think... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zondag 08, januari 2006, 14:56:16 pm » |
|
Heb gisteren die epi ook gezien en het viel me ook op dat ze dezelfde woorden gebruikten!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zondag 08, januari 2006, 19:21:44 pm » |
|
Ik was destijds helemaal niet blij dat Geoff kwam. Het voelde alsof hij de plaats van Tom had ingepikt. Nu kijk ik er met andere ogen naar en vind ik Geoff toch best sympathiek.
Chris had nog zoveel verdriet om het vertrek van Tom en Geoff had het zo moeilijk. Ze voerden een mooi en emotioneel gesprek samen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: zondag 08, januari 2006, 19:31:24 pm » |
|
Ik was destijds helemaal niet blij dat Geoff kwam. Het voelde alsof hij de plaats van Tom had ingepikt. Nu kijk ik er met andere ogen naar en vind ik Geoff toch best sympathiek.
Chris had nog zoveel verdriet om het vertrek van Tom en Geoff had het zo moeilijk. Ze voerden een mooi en emotioneel gesprek samen.
ja, dat was idd een mooi gesprek. Geoff had zijn vrouw verloren en Chris zei 'I lost my lover and my best friend'. Ik had eerst ook moeite met geoff (ik was nog niet over het vertrek van Tom heen ;D), maar het blijkt een leuke man te zijn. Humoristisch en lief en een soort van broer voor Chris.
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: zondag 08, januari 2006, 19:59:38 pm » |
|
ik zit ondertussen nog ff de aflevering door te zappen.. wat heeft father Jacko nog een jong koppie daar zeg valt mij nu opeens op...
en jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb de bril van geoff ook gesignaleerd waarmee hij aankwam in de crossing
en het moment dat George en vic met les foster aan komen lopen in het ziekenhuis en ze horen dat hij aids heeft, ze laten hem meteen weer vallen als een baksteen wel vreemd toch? ik dacht dat crawford niet aan zulke onderwerpen deed eigenlijk.. eigenlijk is deze epie daar wel op gebaseerd ...
en psssssssssssssss...
wat een vreselijk knalroze jurk heeft Chris daar op het einde aan als Les foster uiteindelijk overlijdt en ze naar hem toe rend..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: maandag 09, januari 2006, 11:20:59 am » |
|
ja, dat was idd een mooi gesprek. Geoff had zijn vrouw verloren en Chris zei 'I lost my lover and my best friend'. Ik had eerst ook moeite met geoff (ik was nog niet over het vertrek van Tom heen ;D), maar het blijkt een leuke man te zijn. Humoristisch en lief en een soort van broer voor Chris. Ik heb hier eigenlijk niets meer aan toe te voegen...Ik vond geoff echt niet leuk, maar ook vooral omdat ikzelf niet over het vertrek van tom heen was :'( Nu vind ik hem echt een schatje...zoals Pauliz hier beschrijft, humoristisch en lief, als een grote broer voor chris ;D Verder vind ik het aidsverhaal erg goed gespeeld...nog zo actueel...dat maakt de serie in mijn ogen ook zo goed!
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|