* 129234 aantal berichten in 758 topics door 36 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
vrijdag 10, februari 2012, 14:31:23 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 1
| | | |-+  episode 16 Someone special 30 Maart 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] Omlaag Print
Auteur Topic: episode 16 Someone special 30 Maart 2006  (gelezen 7063 keer)
Angel
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: donderdag 17, april 2008, 19:55:21 pm »

David heeft wel iets ja. Toen die verscheen dacht ik nog: eindelijk weer eens een knappe dokter in town. Maar Tom is en blijft mijn absolute number one.
Angel
Gast
« Antwoord #76 Gepost op: zondag 20, april 2008, 13:00:52 pm »

Eerlijk gezegd was ik toch wel een beetje boos op Chris. Waarom ging ze niet mee? Moest ik in haar schoenen gestaan hebben, ik zou niet lang getwijfeld hebben hoor. Ik zou hem tot aan de andere kant van de wereld gevolgd zijn. Zo diep zal haar liefde voor hem dan ook weer niet geweest zijn, want, kom, zeg nu zelf.
janneke
Gast
« Antwoord #77 Gepost op: zondag 20, april 2008, 18:28:27 pm »

Eerlijk gezegd was ik toch wel een beetje boos op Chris. Waarom ging ze niet mee? Moest ik in haar schoenen gestaan hebben, ik zou niet lang getwijfeld hebben hoor. Ik zou hem tot aan de andere kant van de wereld gevolgd zijn. Zo diep zal haar liefde voor hem dan ook weer niet geweest zijn, want, kom, zeg nu zelf.

Ik Vind dat Tom fout zat
Zo diep zat zijn liefde voor haar dus blijkbaar ook niet.
om even naar afrika te gaan is niet zomaar ff een beslissing die je zomaar neemt
en toen hij terug kwam heeft hij geen enkele moeite gedaan
om weer aan hun relatie te werken,
in de epi fearless Frank vertelt Chris dat ze hem elke week schrijft
en zij af en toe blij mag zijn met ansichtkaart.
Ik vibnd dat Tom Chris niet netjes heeft behandeld
tinymouse
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: zondag 20, april 2008, 18:30:10 pm »

je kunt het ook omdraaien
Angel
Gast
« Antwoord #79 Gepost op: zondag 20, april 2008, 18:49:28 pm »

Ja, Janneke, misschien heb je wel gelijk hoor. Ik was behoorlijk boos op beiden. Tom omdat hij wegging en Chris omdat ze niet mee ging. Maarja, brieven naar Afrika, in die tijd, zouden die wel allemaal aangekomen zijn en ook omgekeerd. Een oorlogsgebied, hongersnood...

Wat bedoel je met omdraaien Tinymouse?
tinymouse
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: zondag 20, april 2008, 18:50:51 pm »

Tom had ook Chris kunnen volgen door te blijven.
Angel
Gast
« Antwoord #81 Gepost op: zondag 20, april 2008, 18:53:00 pm »

Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in.
Dietje
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #82 Gepost op: zondag 20, april 2008, 23:06:41 pm »

Ik begrijp Chris wel, dat ze niet meeging. Het is niet niks om in zo'n gebied te gaan zitten, waar je zo veel ellende om je heen ziet. Daar moet je je overheen kunnen zetten, en als je daar niet voor de volle 100 procent achter staat hou je het niet vol.
Op zich begrijp ik het van Tom ook wel, maar wat ik van hem niet begreep is dat het zo leek alsof hij toch iets van afstand hield van Chris, terwijl Chris hem wel hints heeft gegeven, en vanuit haar wel bleek dat ze nog steeds van hem hield.

"Kiss me, quick!"                                                                   
marebi
Gast
« Antwoord #83 Gepost op: zondag 03, augustus 2008, 14:11:48 pm »

Ondanks de ellende van het vertrek van Tom blijft het toch een prachtige aflevering met super acteerwerk van Andrew en Liz 
En ik houd het ook nooit droog bij deze ep 
keksle
MASTER POSTER

Hey, I'm on Holidays, remember?

« Antwoord #84 Gepost op: zondag 03, augustus 2008, 14:24:57 pm »

met super acteerwerk van Andrew en Liz 

Yes, I just love to see them acting in this epi. It's full of emotions and so intense!!!
I could watch it over and over again!
Although it is so very sad that Tom leaves! 

Angel
Gast
« Antwoord #85 Gepost op: zondag 03, augustus 2008, 14:31:53 pm »

I like the epi very much and I always cry with it.
As a teenage girl at that time, I was pretty upset when Tom left and pretty angry too. But unlike Chris, I would have followed him all around the world and I still feel the same way.
Marty
MASTER POSTER

Begin de dag met een lach!

« Antwoord #86 Gepost op: zondag 08, maart 2009, 23:45:15 pm »

Ja, ik was ook behoorlijk droevig toen die weg ging  :'( Leuke verrassing toen die terug was hoor  519.

Had de eerste keer de afl gemist door de verrotte Studio Sport die gekeken moest worden in ons vakantie huisje.... had het door een vriendin wel op laten nemen, maar was behoorlijk van slag tot Liz me op een kaartje schreef dat Andrew weer terug kwam

Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: