|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:03:08 pm » |
|
Ik heb vanmorgen nog eens zitten kijken en...flink zitten janken :'( :'( :'( ...de hele epi zit vol emotie...denk ook dat het moeilijker was om afscheid te nemen na nog een passievolle nacht...
...de ps onder de telegram...die kwam toch van chris zelf?...in mijn iedee heeft ze die zelf erbij verzonnen en stond ie er helemaal niet onderaan...
Ik vind het echt een mooie maar heavy epi...zal zometeen nog een andere epi moeten kijken, anders blijf ik de hele dag met tranen in mijn ogen zitten... :'(
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:11:40 pm » |
|
Is mijn nooit opgevallen dat Chris die PS er zelf bij zal hebben verzonnen. ik dacht altijd dat de ps van harry sinclair zelf af kwam. maar als die Ps van haar zelf was dan was deze toch echt heeeeeeeeeeeel emotioneel zeg. die blikken naar elkaar dan echt zoals lizrocks schrijft erg heavy.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:21:12 pm » |
|
Volgens mij was het idd Chris die hetzelf toevoegt. Want waarom zou Harry die opmerking toe willen voegen. En die blikken dan van Tom en Chris. Zeer emotioneel. :'( :'( :'(
Neem een lizsue Lizrocks
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:22:46 pm » |
|
Is mijn nooit opgevallen dat Chris die PS er zelf bij zal hebben verzonnen. ik dacht altijd dat de ps van harry sinclair zelf af kwam. maar als die Ps van haar zelf was dan was deze toch echt heeeeeeeeeeeel emotioneel zeg. die blikken naar elkaar dan echt zoals lizrocks schrijft erg heavy.
...Ik heb echt altijd begrepen, dat ze de ps zelf heeft verzonnen :'( :'( :'( ...daarom vond ik ook dat stukje zo heavy ( dacht dit, omdat tom haar gevraagd had om mee te gaan en zij zei dat ze dat niet kon... )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:24:08 pm » |
|
Volgens mij was het idd Chris die hetzelf toevoegt. Want waarom zou Harry die opmerking toe willen voegen. En die blikken dan van Tom en Chris. Zeer emotioneel. :'( :'( :'(
Neem een lizsue Lizrocks
Dank je voor de Lizsue...die heb ik echt nodig als ik deze epi heb gezien...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:27:06 pm » |
|
Zo kom je door de epie bespekingen toch weer meer te weten he..
ik moet die ps toch maar eens gaan kijken weer.....
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:31:31 pm » |
|
Zo kom je door de epie bespekingen toch weer meer te weten he..
ik moet die ps toch maar eens gaan kijken weer.....
zet een doos lizsues dan maar paraat ;D
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 13:36:02 pm » |
|
volgens mij was de ps ook van Chris en niet van Harry. Die man was al lang met pensioen en had volgens mij nooit de behoefte om naar Afrika te gaan. Voor Chris was het meer een 'sorry ik wil wel bij jou zjin, maar ik kan niet,' toevoeging. Ze had hem natuurlijk heel boos het huis uitgestuurd en voor mijn gevoel hebben ze het nooit echt meer uitgesproken daarna. De ps was dus voor haar een manier om te zeggen dat ze, als ze meer lef had, wel met hem mee was gegaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: donderdag 05, januari 2006, 14:04:29 pm » |
|
volgens mij kwam die ps gewoon van Harry. Ze las tenslotte zijn telegram voor. Dat ze het ook voor zichzelf meende, is wel duidelijk, maar ik denk dat elke art soms wel 's denkt: Kon ik daar maar helpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 13:29:17 pm » |
|
Snik morgen verlaat Tom de serie al weer......................zo zielig, weet nog goed hoe we deze epie bekeken hebben tijdens de lizdag. auw zo zielig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 11:06:07 am » |
|
Snik morgen verlaat Tom de serie al weer......................zo zielig, weet nog goed hoe we deze epie bekeken hebben tijdens de lizdag. auw zo zielig.
ja het was wel heeeeeeeeeeeel erg stil tijdens het kijken van die epi  ...vanaaf is het dan weer zo ver...de lizsues staan al weer klaar (15) (15) (15)...ik vraag me zelf af waarom ik het me elke keer weer aandoe om naar deze epi te kijken...hij is zo zielig (15) (15) (15)...nou ja waarschijnlijk omdat het ook echt super goed geacteerd is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 15:52:04 pm » |
|
nog even en dan begint de epie weer, ik moet zo wel ff een dvd klaarzetten in de recorder want deze epi heb ik dus niet meer . dat is van het begin de enigste epie die ontbreekt. dus gaat helemaal goed komen..............joepi.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 15:57:42 pm » |
|
jaja hij gaat bijna beginnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 16:20:03 pm » |
|
kzit er al helemaal klaar voor..................en mijn dvd recorder ook. (11) (11) (11) (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 16:54:04 pm » |
|
Leuk muziekje eigenlijk wat gebruikt wordt als de roddel verspreid wordt dat Tom en Chris gaan trouwen .....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|