|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: zaterdag 24, december 2005, 23:44:14 pm » |
|
16. Someone special
Tom ziet verschrikkelijke beelden van uitgehongerde kinderen in Afrika wanneer hij een documentare bekijkt krijgt hij het gevoel dat hij daar wil gaan helpen, en wil plaats nemen in een medisch team. Ondertussen denkt Violet dat Chris en Tom gaan trouwen . Binnen no time weet de hele Crossing het. Wanneer Tom tegen Chris verteld dat hij zich bedacht heeft en het over zijn plannen heeft, stort haar wereld in. Het hele dorp is verontwaardigt dat Tom hen gaat verlaten, hij werd altijd als een 2 de Harry Sinclair gezien. Wanneer ze echter de waarheid horen zijn ze wat milder gestemd. Iedereen is verdrietig wanneer Tom daadwerkelijk zijn baan opzegt en richting Afrika vertrekt. Vooral Chris.
|
|
|
|
« Laatste verandering: woensdag 29, maart 2006, 13:27:59 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 10:58:15 am » |
|
ow snik deze epie is zo zielig. Tom die gaat vertrekken na africa en het afscheid nemen van chris. heb deze epie vaker gezien, maar ik was gisteren op zoek naar deze epie. maar ik heb hem gewoon niet meer. maar dat komt wel goed. als jullie gedetailleerde beschrijven dan komt het wel goed.
Tom die heeft het ook best moeilijk als hij de beelden zien. zijn beslissing is niet makkelijk en vooral niet als het het Chris gaat vertellen. dan valt geloof ik het glas op de grond en Chris zegt laat het ik ruim later. en begint dan te huilen....
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 11:36:56 am » |
|
ik vind dit een erg mooi maar ook vooral zielige aflevering
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 15:33:09 pm » |
|
Bij deze aflevering hou ik het echt niet droog. Hoe vaak ik deze ook gezien heb.
Aan het begin lijkt het nog allemaal mooi te gaan. Violet en Nancy die speculeren over een bruiloft die wel snel zal gaan plaatsvinden.
Na het feest van Ron brengen Chris en Tom de nacht door en ze hebben het wel over trouwen. Violet die de volgende dag even langs gaat bij Chris vindt het niet zo gepast dat Tom daar is blijven slapen ;D Wat moeten de mensen wel niet denken. ;D
En Chris zegt zoiets als dat ze misschien niet zo lang meer hoeven te wachten als Violet het heeft dat zij en Tom niet zijn getrouwd. En Violet speelt dan gelijk voor bushtelephone en iedereeen weet het dan natuurlijk in een mum van tijd. Tom wordt dan na een clinic in een pub door iedereen gefeliciteerd.
Weet ook nog heel goed dat moment dat Tom aan Chris verteld dat hij naar Afrika wil gaan. Hij houdt haar hand op dat moment vast en ze trekt die dan terug :'( Daarna worden ze in CC door een aantal mensen op de base gefeliciteerd (cadeaus en taart). En Chris zegt dan tegen Tom zoiets als vertel jij het hun maar en ze loopt weg.
Vind het zo'n trieste aflevering :'( zelfs als ik dit stukje schrijf doet het weer pijn :'(
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 15:35:57 pm » |
|
Tis ook zo pijnlijk Tom en Chris die gescheiden worden van elkaar. Wat ik nu ook herriner is dat Chris daarna eigenlijk direct op clinic gaat. ze zoekt dan troost bij een bushkindje. lief moment.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 16:12:53 pm » |
|
Ik vind deze epi gewoon enorm goed geacteerd!!! Je krijgt nooit een geforceerd gevoel! De emoties zijn echt!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 17:05:04 pm » |
|
Een hele emotionele ep. Waarom liet Tom, Chris nou achter???? Het had zo mooi kunnen worden.
Ik vond de scène in huis, als ze ruzie hebben, heel erg goed geacteerd. Dit is ook weer een heel emotioneel moment :'( :'(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 17:44:59 pm » |
|
Deze ep kan ik me nog goed voor de geest halen. Ook omdat ik toevallig vrij was op de dag dat SBS 'm herhaalde. Ik vond 't zoooo zielig voor Chris :'( Ik dacht nog ff ze gaat met 'm mee of hij blijft toch voor haar maar nee hoor meneer gaat gewoon. Arme Chris achterlatend. Had echt zoiets van waarom ? Kijk, nu weet ik dat Andrew niet meer verder wilde spelen maar toen ik 't voor de eerste keer zag had ik dat natuurlijk helemaal niet door.......En net wat jullie zeggen echt heel goed geacteerd (zoals altijd eigenlijk)
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 18:53:53 pm » |
|
Ik weet nog dat ik in die tijd dacht dat dat het einde was van de Flying Doctors.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 30, december 2005, 19:53:01 pm » |
|
Toen ik deze epi voor de eerste keer zag, was ik in eerste instantie zooooooooo blij en daarna zooooooooooooo erg teleurgesteld...heb geloof ik nog nooit zo erg zitten janken bij iets op tv als toen :'( :'( :'( ...elke keer als ik weer kijk hou ik het gewoon niet droog...blijf het vreselijk vinden....inderdaad waarom moest ie nu weggaan :'( ...en het is inderdaad erg goed geacteerd...het stukje dat het wijnglas omvalt en chris die troost gaat zoeken bij een kindje...maar het meeste is me bijgebleven, het stukje op de ochtend dat Tom echt weggaat...Chris en Tom geven elkaar nog een afscheidszoen op het vliegveld en daarna zit iedereen in het vliegtuig te huilen...zoooooooooooo mooi, maar ook zooooooooooooo heavy :'( :'(
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zaterdag 31, december 2005, 10:08:40 am » |
|
Toen ik deze epi voor de eerste keer zag, was ik in eerste instantie zooooooooo blij en daarna zooooooooooooo erg teleurgesteld...heb geloof ik nog nooit zo erg zitten janken bij iets op tv als toen :'( :'( :'( ...elke keer als ik weer kijk hou ik het gewoon niet droog...blijf het vreselijk vinden....inderdaad waarom moest ie nu weggaan :'( ...en het is inderdaad erg goed geacteerd...het stukje dat het wijnglas omvalt en chris die troost gaat zoeken bij een kindje...maar het meeste is me bijgebleven, het stukje op de ochtend dat Tom echt weggaat...Chris en Tom geven elkaar nog een afscheidszoen op het vliegveld en daarna zit iedereen in het vliegtuig te huilen...zoooooooooooo mooi, maar ook zooooooooooooo heavy :'( :'(
O dat is idd zo mooi, die scene op het vliegveld. Tom zegt dan ook zoiets als maybe I come back en het enige dat Chris dan zegt is 'maybe' :'( :'( :'( En in het vliegtuig daarna, zo zielig. Ik hou het echt niet droog. En die scene als Tom aan Chris vraagt of dat ze meegaat. Die scene is zo goed geacteerd. Het glas valt en Tom wil die opruimen en Chris zegt 'don't, it can't drop any lower'. En ze kijkt hem dan echt zo verloren aan. Elke keer dat ik de ep zie voel ik die pijn :'(
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 03, januari 2006, 10:27:50 am » |
|
Ik vind deze ep altijd zooooo zielig. Die scène bij Chris thuis, inderdaad, en in het vliegtuig dat Chris en Kate allebei zo zitten te huilen. Errug zielig. en heel mooi geacteerd. En het hele dorp weer lekker kort door de bocht. typical. Een van de allerzieligste afleveringen. (15)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 04, januari 2006, 21:49:19 pm » |
|
ja ik heb SS weer stukkies gezien..
het telegram wat Chris voor gaat lezen van doktor Sinclair... en the PS.... i wish that i was whit you.. en dat nou juist voor haar door te lezen.. en wat ik zelf nooit begrepen heb.. dan breekt de laatste nacht aan.. Waarom slapen tom en chris de laatste nacht niet samen? ze waren toch wel meerdere keren close geweest en dan de laatste nacht helemaal alleen .... och en dan dat afscheid Kate en Chris huilend in het vliegtuig ... auw zeer zo zielig....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 04, januari 2006, 21:50:49 pm » |
|
ja en ook Kate zit te huilen!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 04, januari 2006, 23:29:36 pm » |
|
en wat ik zelf nooit begrepen heb.. dan breekt de laatste nacht aan.. Waarom slapen tom en chris de laatste nacht niet samen? ze waren toch wel meerdere keren close geweest en dan de laatste nacht helemaal alleen ....
Ik denk dat het makkelijker was om Tom te laten gaan als de relatie al verbroken was. Het was toch wel zo'n beetje uit na die ruzie bij Chris thuis, toch? Als je dan weer mooie momenten gaat maken, wordt het misschien alleen nog maar moeilijker. :-\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|