|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: zaterdag 12, november 2005, 10:36:25 am » |
|
Gibbo, Ron en Emma ontmoeten Clare Dobson doordat ze autopech heeft. De beide mannen zijn zeer gecharmeerd van haar. Gibbo geeft haar een lift en Ron belooft haar de auto te repareren. Ondertussen helpt Nancy waar ze kan sinds het vertrek van Sharon.
De Memorial Day komt eraan Iedereen is er een beetje opgewonden door. Alleen Chris kan het niet begrijpen dat je deze dag herdenkt en uit haar gedachten daarover op de base, Joe is daar geschokt door en uiteindelijk komt Chris er achter dat hij erge dingen heeft meegemaakt in Vietnam.
[/color]
|
|
|
|
« Laatste verandering: woensdag 29, maart 2006, 13:25:40 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zaterdag 24, december 2005, 23:41:38 pm » |
|
Ik ken deze epie eigenlijk niet meer zo goed ook. geloof dat ik hem bij de herhaling op SBS niet gezien heb omdat mijn DVD recorder niet goed opgenomen had. verder heb ik hem nu wel op schijfje staan , maar eigenlijk niet de tijd genomen om te kijken. dus kan hier eigenlijk helemaal niet zinnigs over zeggen over deze epie helaas... misschien als anderen roepen herrinner ik het mij misschien wel..
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zondag 25, december 2005, 11:57:16 am » |
|
ik herinner me wel dat Tom boos wordt op Chris omdat ze zo hevig tegen de herdenking is. En dan blijkt inreens dat de radio-operator (was het niet Joe) meevocht in de Vietnam-oorlog. Hij heeft het er nog altijd moeilijk mee en begint te drinken. In het eindschot zie je Chris samen met Joe aan het herdenkingsmonument staan op Memorial-day.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: maandag 26, december 2005, 19:04:11 pm » |
|
De aflevering dat Violet haar kleindochter ontmoet.Dat Chris tegen die herdenking is.En dat Joe het er moeilijk mee heeft dat Chris die herdenking niet steunt.Heel veel meer weet ik er niet meer van.Het voornaamste vindt ik het verhaal van Violet en Clare.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 13:25:21 pm » |
|
ben benieuwd naar deze epi vanavond, kan hem niet echt heel goed nog in de gedachten houden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 13:28:23 pm » |
|
dat is de ep dat Joe helemaal gek wordt doordat het dodenherdenking is Tom wordt uitgenodigd om lid te worden van de veteranenclub en Chris is het daar niet mee eens.... Chris is anti-oorlog en laat dat duidelijk merken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 13:30:18 pm » |
|
zoiets staat mij nog wel bij, en later staat ze dan aan de zijde van Joe toch samen de oorlog te herdenken .. ik ga er lekker voor zitten vanaaf. nou ja einde middag dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 16:37:37 pm » |
|
Die gibbo, mijn pontiac heeft airconditioning dus ze kan beter met mij meerijden hahaha en ondertussen rijd hij gewoon met zijn ramen open. die bak. zelfs de nomad heeft nog niet eens een airco...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 17:01:09 pm » |
|
 wat doet die auto daar op de achtergrond midden in de woestijn terwijl we moeten denken dat het daar uitgestorven is.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 17:10:17 pm » |
|
haha grappig ,ik weet niet zo goed de scene maar moet het dan inderdaad zo zijn dat ze daar alleen rijden ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 17:15:48 pm » |
|
het is de allereerste scene.... en Emma en Ron rijden in de truck... ze komen Gibbo nog tegen en de kleindochter van Violet.... maar die andere auto is van niemand....
het is er opeens wel heeeeel erg druk he... er rijden nu al 3 auto's op dezelfde weg... en dus nog 1tje in de verte :-\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: woensdag 29, maart 2006, 18:58:33 pm » |
|
Hé, dat was me nooit opgevallen van die auto in de verte. Ik was vandaag te laat thuis om ep 15 te zien. Ik ga de DVD eens even opzoeken om deze scène te bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 00:40:56 am » |
|
ik vond het een mooie maar ook trieste epi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 15:56:29 pm » |
|
Ik vind het wel een leuke eps hoor...... Maar zo geweldig super vond ik hem ook nie wel mooie herdenking..... En grappig dat Violet haar kleindochter ontmoet....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 16:04:14 pm » |
|
deze epi staat niet echt te boek als bij mij favoriet..................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|