|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: zaterdag 12, november 2005, 10:30:42 am » |
|
Tom en Gibbo worden gedwongen om te landen in vrijwel onbewoond gebied. Daar stuiten ze op een huisje waarin ze een man met zijn stervende moeder aantreffen. Ook ontmoeten ze de dochter van de man genaamd Amanda die al haar hele leven geïsoleerd woont bij haar vader en grootmoeder. Tom belooft de stervende vrouw dat hij haar kleindochter Amanda naar de stad brengt hoewel dit zeer tegen de wil van haar vader is. Vader komt Amanda dan ook later opzoeken om haar over te halen terug te keren naar hun eenzame bestaan. Als Amanda dit weigert, pleegt hij zelfmoord. [/color] [/b] [/size]
|
|
|
|
« Laatste verandering: vrijdag 24, maart 2006, 13:06:44 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 02, december 2005, 13:23:56 pm » |
|
moet bekennen dat ik deze epie niet zo super bijzonder vind eigenlijk, heb hem nooit echt veel bekeken. leukste scene is eigenlijk dat Chris boos is omdat Tom haar zo in angst heeft laten zitten en dat er een lekkere huggie komt. daarna die klap met die ballon is ook wel grappig , maar zijn eigenlijk de twee scenes die ik het allerleukste van de hele epie vond.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
dino
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: maandag 05, december 2005, 15:53:11 pm » |
|
Wel leuk dat degene die Amanda speelt nu te zien is in BWH!
En dat stukje waarin ze het hebben over het stichten van een gezin en Chris tegen Tom zegt dat hij haar daar niet voor nodig heeft nu Amanda er is! En dan kijkt ze weer zo leuk, en Tom zo heerlijk dom verbaasd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: maandag 05, december 2005, 16:00:10 pm » |
|
En dat stukje waarin ze het hebben over het stichten van een gezin en Chris tegen Tom zegt dat hij haar daar niet voor nodig heeft nu Amanda er is! En dan kijkt ze weer zo leuk, en Tom zo heerlijk dom verbaasd!
O ja dat is zo'n leuke scene. Ze knijpt hem dan in zijn wang ;D En natuurliz het moment wat Megaleen als noemde. Don't you ever do this to me again Tom or we are finished. Ze is boos, verdrietig en opgelucht op het zelfde moment en Tom neemt haar dan zo lief in zijn armen 519
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: donderdag 08, december 2005, 16:11:10 pm » |
|
Ja leuk he. Toen was het echt nog een meisje, nu is het een volwassen vrouw. Wat gaat de tijd toch snel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: donderdag 08, december 2005, 17:10:24 pm » |
|
Is dat die aflevering dat die vent zelfmoord pleegt in't midden van de straat?Dan is dat het enige dat er nog van weet vrees ik en das ook niet veel :-\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlinder
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 12, december 2005, 21:12:31 pm » |
|
Is dat die aflevering dat die vent zelfmoord pleegt in't midden van de straat?Dan is dat het enige dat er nog van weet vrees ik en das ook niet veel :-\
Ja dat is hem!! Ik vond Tom wel heel erg lief voor dat meisje!!! En die laatste scene dat zij Tom laat schrikken,vind ik erg grappig!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anoek
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: dinsdag 13, december 2005, 00:47:46 am » |
|
Ik vind dit wel een leuke ep, eigenlijk! Vind het erg mooi om te zien hoe Tom begaan is met dat meisje...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlinder
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: dinsdag 13, december 2005, 09:11:06 am » |
|
Ik vind dit wel een leuke ep, eigenlijk! Vind het erg mooi om te zien hoe Tom begaan is met dat meisje...
Ja dat vond ik nou ook!!! En ontroerend dat ze zich zo aan hem hechte! Ik weet nog dat ik het sneu voor haar vond dat ze niet in C.C mocht blijven!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: dinsdag 13, december 2005, 21:42:12 pm » |
|
Amanda speelt nu een vrij grote rol in de serie Blue water high... ja dat weet ik ook nog dat amanda zich best hechte aan Tom, hij was ook lief voor haar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anoek
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 16, december 2005, 00:04:39 am » |
|
Ja dat vond ik nou ook!!! En ontroerend dat ze zich zo aan hem hechte! Ik weet nog dat ik het sneu voor haar vond dat ze niet in C.C mocht blijven! Ja precies... Ik vind persoonlijk dat er best wel wat gevoel in deze ep zit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 24, maart 2006, 13:06:23 pm » |
|
Vrijdag 24 maart, 16.30 uur [/b] E.T. - new girl in town Tom en Gibbo worden gedwongen om te landen in vrijwel onbewoond gebied. Daar stuiten ze op een huisje waarin ze een man met zijn stervende moeder aantreffen. Ook ontmoeten ze de dochter van de man, Amanda, die al haar hele leven geïsoleerd woont. Tom belooft de stervende vrouw dat hij haar kleindochter Amanda naar de stad brengt hoewel dit zeer tegen de wil van haar vader is. Hij komt Amanda dan ook later opzoeken om haar over te halen terug te keren naar hun eenzame bestaan. Als Amanda dit weigert, pleegt hij zelfmoord.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 24, maart 2006, 13:20:44 pm » |
|
Ja bah..... ik wete het nog... zal vannacht gaan kijken want heb werkverplichtingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: vrijdag 24, maart 2006, 16:41:32 pm » |
|
Ieee wat een enge vent. En dat eten wat ze krijgen " I like to eat things raw, that's better for you you know".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 24, maart 2006, 16:47:27 pm » |
|
Hmm ik zet de epi net aan, wordt ik toch wel direct geconfronteerd met Tom zijn lekkere body............... 519 519 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|