* 134662 aantal berichten in 760 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
maandag 21, mei 2012, 03:16:38 am
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 1
| | | |-+  Episode 10 Talk of the Town 22 Maart 06
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: Episode 10 Talk of the Town 22 Maart 06  (gelezen 4493 keer)
Bienbien
Gast
« Gepost op: donderdag 13, oktober 2005, 16:07:13 pm »

10. Talk of the town

Emma is upset with Hurtle, the garage's economy is a mess, Hurtle never demands people to pay their bills which makes it impossible for him to pay his! So Emma has to do his dirty work. Violet finds out she has got diabetes, but doesn't take care of it and collapses. Finally Tom makes her realize she can live a great life, even though she's a diabetic.
« Laatste verandering: woensdag 22, maart 2006, 16:44:28 pm door Megalene » Gelogd
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

Use My Voss

« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 18, november 2005, 20:54:21 pm »

geloof ook een tom en chris epie weer he.
samen zwemmen in het meer.
de kus bij het meer.
gibbo die overvliegt.
hmm ben hem toch niet vergeten ...

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
pauliz
Full Member

You musn't keep a lovely girl like that waiting

« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 18, november 2005, 20:58:22 pm »

Een heerlijke Tom en Chris ep.  519

Deze ep ken ik dus echt uit mijn hoofd.

Ze zijn verliefd en heel CC heeft het erover  Na een dagje zwemmen, besluiten Tom en Chris zich terug te trekken bij Tom thuis (zodat ze zich kunnen afsluiten van al dat geroddel). Helaas is daar eerst Zep die roet in het eten gooit en later Violet  ;D

En vergeet niet dit is ook de ep dat Chris in een zandstorm terecht komt en Tom haar gaat redden  519 *zucht*

Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt

lizzie
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 18, november 2005, 21:09:50 pm »

In deze ep geven ze voor het eerst openlijk toe dat ze van elkaar houden. Dan gaan ze naaktzwemmen in dat meertje waarna ze lekker liggen te rollebollen totdat eerst Gibbo overvliegt (hoe kon hij trouwens van grote hoogte zien wie daar lagen te rollebollen om vervolgens wat lager te gaan vliegen???) en daarna de boer die zo leuk zegt: "Oh hi doc and hi doc"

en dan komen ze terug in CC en dan komt Violet uit de base vandaan en dan zegt Chris zo heerlijk: Oh oh, volgens mij heeft ze gehoord dat we zijn gaan naaktzwemmen.... die zit al helemaal te wachten op een uitbrander van Violet over hoe schandelijk het wel niet is om als niet getrouwd stel zó te gaan zwemmen... maar dan blijkt Violet in elkaar te zakken omdat ze diabetis blijkt te hebben.

En dan heb je natuurlijk de stomme liz uit New York City die het effe regelt dat haar ex-vriendje Tom naar haar toe komt. Maar gelukkig heeft Tom het door en komt dan niet, maar dat weet Chris weer niet. Die komt er alleen achter dat het ex-vriendinnetje van Tom heeft gebeld en omdat Tom haar dat niet heeft verteld denkt ze natuurlijk weer dat hij nog gevoelens voor haar heeft. Met als gevolg een jaloerse Chris.

ik vond het trouwens wel flauw van de schrijvers dat ze Zepp die kus hebben laten verstoren... als je verliefd bent maakt het toch niet uit wie er staat toe te kijken en al helemaal niet als die iemand het nog niet eens kan doorvertellen?? Ze hadden best wel kunnen kussen... eentje iig... toen de bieper ging.. tja dan kan je niet anders, maar met die rothond hadden ze best wel elkaar kunnen zoenen.
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 18, november 2005, 21:16:12 pm »

ow zucht inderdaad chris die in de zandstorm terecht komt nadat ze zo heerlijk kwaad is weggereden.
ik vind ook hier haar wenkbrauw trekje heerlijk als ze terug is en ze zeggen dat tom de afspraak al eerder had afgezegt voordat ze kwaad weg reed. dan doet ze dat weer zo leuk.

en ook het begin geloof ik als ik mij niet ga vergissen is dat Tom de danspartner van Violet gaat worden dat gezicht heerlijk.

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
lizzie
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 18, november 2005, 21:33:43 pm »

ik heb wel met Tom te doen hoor... hij wil haar zeggen dat die Liz uit z'n leven is, dat hij helemaal niet naar NYC wil, maar Chris wil niet luisteren en dan ook nog zegt: "How do they say it in America: Have a nice day!" en dan boos wegrijdt....
lizrocks
Hero Member

mixing business with pleasure

« Antwoord #6 Gepost op: zaterdag 19, november 2005, 17:07:50 pm »

Een heerlijke Tom en Chris ep.  519

Deze ep ken ik dus echt uit mijn hoofd.

jij ook al  ;D, maar zo te lezen hebben er meer last van, maar ja het is dan ook echt een top Tom-Chris-epi  (11)

All you can, you've got to take this life and live it!
vera
Double love member

« Antwoord #7 Gepost op: zondag 20, november 2005, 15:10:22 pm »

Eén van de mooiste Tom-Chris eps. De redding uit de zandstorm is zooooooooo mooi. Tom die Chris wegdraagt.......... 519
lizrocks
Hero Member

mixing business with pleasure

« Antwoord #8 Gepost op: zondag 20, november 2005, 15:48:31 pm »

Eén van de mooiste Tom-Chris eps. De redding uit de zandstorm is zooooooooo mooi. Tom die Chris wegdraagt.......... 519

ja echt zooooooooooooooooooo mooi! "I can walk you know " ... " I know, but I prefer it like this "  519 519 519

All you can, you've got to take this life and live it!
Lenore S, Smithy
MASTER POSTER

« Antwoord #9 Gepost op: zondag 20, november 2005, 16:38:30 pm »

Volgende week beginnen ze hier weer met de heruitzendingen en kijk er al naar uit om deze epi's opnieuw te zien.
Bienbien
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: zondag 20, november 2005, 19:16:15 pm »

(11) (11) (11) (11) (11) (11) (11)
dino
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: zondag 20, november 2005, 19:46:33 pm »

ow zucht inderdaad chris die in de zandstorm terecht komt nadat ze zo heerlijk kwaad is weggereden.
ik vind ook hier haar wenkbrauw trekje heerlijk als ze terug is en ze zeggen dat tom de afspraak al eerder had afgezegt voordat ze kwaad weg reed. dan doet ze dat weer zo leuk.

en ook het begin geloof ik als ik mij niet ga vergissen is dat Tom de danspartner van Violet gaat worden dat gezicht heerlijk.
Ja, die wenkbrauwen, heerlijk om te zien, en de rest van de ep ook trouwens.
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 22, maart 2006, 16:44:59 pm »

Voor vandaag have fun, ze zijn al weer begonnen met de epie... marlene.

FD-Miertje
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 22, maart 2006, 17:54:04 pm »

Ik moest zo lachen om dat stukje dat Baxter Emma betaalt en dat Vic dan zegt " zullen wij ook maar ff afrekenen "
En Ron's redenatie dat benzine belangrijker is dan elektriciteit en dat Emma hem uit de droom helpt hahahahaha.
lizzie
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 22, maart 2006, 18:04:03 pm »

Violet dan die eerst Tom op laat roepen en vervolgens zegt dat hij niet had moeten komen omdat hij Chris niet alleen zou moeten laten
Pagina's: [1] 2 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: