|
Bienbien
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 13, oktober 2005, 16:04:59 pm » |
|
8. Sins of the father
Prue is pregnant and staying at a couple she says is her aunt and ucle. She delivers the baby but it requires help from the RFDS as the baby is in a wrong position. Prue doesn't want to look at her child at all, and it turns out the couple isn't related to her. They just want to buy her baby! But Prue changes her mind and wants to keep her child. Hurtle and Ron are babysitting, when some gunpowder blows up in Ron's face. He will be ok but has to go to Sydney for treatment.
|
|
|
|
« Laatste verandering: zaterdag 18, maart 2006, 17:05:16 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 04, november 2005, 19:51:33 pm » |
|
als ik mij niet vergis is dit de epie met het grote verkleedfeest Dat Violet zich druk maakt om de kleding van de doktors Callaghan en Randall .
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 04, november 2005, 20:29:50 pm » |
|
als ik mij niet vergis is dit de epie met het grote verkleedfeest Dat Violet zich druk maakt om de kleding van de doktors Callaghan en Randall .
yep... en als ze dan terug komen van een clinicrun komt Violet die hen helemaal onverwachts gaat opmeten. Ze zegt dan allemaal dingen tegen Tom en Chris over hun relatie zonder het er letterlijk over te hebben. als ze dan weg loopt zegt Tom zoiets als "Cupid schiet z'n pijlen af" waarop Chris antwoord "Cupid never looked like that!" (21) (21)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 04, november 2005, 20:47:42 pm » |
|
yep... en als ze dan terug komen van een clinicrun komt Violet die hen helemaal onverwachts gaat opmeten. Ze zegt dan allemaal dingen tegen Tom en Chris over hun relatie zonder het er letterlijk over te hebben. als ze dan weg loopt zegt Tom zoiets als "Cupid schiet z'n pijlen af" waarop Chris antwoord "Cupid never looked like that!" (21) (21) Oja...zo'n leuk stukje (12) ...het einde vond ik natuurlijk ook super...de kus tussen Cleopatra en Ceasar (11) ( ok er zal vast meer in deze epi gebeurd zijn, maar het einde was toch het hoogtepunt ;D )
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 04, november 2005, 21:49:49 pm » |
|
  is een leuke Tom/Chris ep. En die Violet die de kostuums wel zou maken. Ze weet hoe druk de dokters het hebben  De explosie waarbij Ron gewond raakt is best wel heftig. Hij komt gelukkig bij kennis en wil dat er gewoon doorgefeest gaat worden.
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 04, november 2005, 21:50:38 pm » |
|
ja die kus was erg supers. de eerste keer dat ik ze verkleed zag vond ik het geloof ik helemaal niet leuk. kon de humor niet zo er van in zien toen der tijd . 80 tig jaren. mijn favo zo gek uitgedost hahahahha. nee nu toen ik het weer zag vond ik het geweldig om dat stukje te zien. met een heerlijk tom en chris zoen.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 04, november 2005, 21:51:21 pm » |
|
hahaha geweldliz die foto`s uit deze epie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: zaterdag 18, maart 2006, 17:04:41 pm » |
|
Maandag 20 maart, 16.30 uur Sins of the Fathers Prue is hoogzwanger en verblijft bij een koppel van wie ze zegt dat het haar oom en tante zijn. Al snel blijkt de pasgeborene hulp nodig te hebben van The Flying Doctors. Na de geboorte blijkt dat de man en vrouw helemaal geen familie van Prue zijn, maar slechts haar baby willen kopen. Dan verandert Prue van mening en wil ze de baby toch wel houden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: maandag 20, maart 2006, 17:46:33 pm » |
|
Grappig om Paula in deze rol te zien. Schrok wel van Ron en de explosie was vergeten dat dat gebeurde in deze ep. En natuurliz de eerste kus tussen Tom en Chris lol ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: maandag 20, maart 2006, 18:09:53 pm » |
|
ik wist niet meer hoe het nou afgelopen was daarom was het erg leuk om weer eens te kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: maandag 20, maart 2006, 18:17:30 pm » |
|
een contrast Paula en Prue , echt 2 verschillende rollen.
ik vind het verkleedfeest van deze epi wel erg leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: maandag 20, maart 2006, 18:24:09 pm » |
|
dat verkleedfeest..... LOL.... en Violet die druk bezig is met alle kostuums....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: maandag 20, maart 2006, 20:43:16 pm » |
|
Dat kleine jochie Peewee komt ook nog een keer terug. Weet niet de naam van de epi, maar ging over die moeder die astma had
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daphne
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: dinsdag 21, maart 2006, 07:44:56 am » |
|
Vond deze eppie ook heel leuk!
Morgen komt Emma (14)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 24, maart 2006, 12:46:00 pm » |
|
Ik vond vooral Jack erg gaaf in zijn konijnen pak.
Wat me opvalt dat Kate het heeft over haar zus die eerst ook niets van de baby moest hebben, maar dat dat allemaal goed is gekomen. Dat is volgens mij de enigste eps dat ze het over een zus heeft.
En als Penny uiteindelijk komt heeft die echt geen kind hoor..... Oeps.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|