|
pauliz
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: zondag 30, oktober 2005, 18:35:37 pm » |
|
Hoe kan ik dat nou vergeten. Chris die 2e wordt bij een schietwedstrijd. Een leuk moment in de ep ;D
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: dinsdag 01, november 2005, 08:40:42 am » |
|
Je weet niet, misschien ging Chris in het weekend vroeger wel jagen of naar de schietclub met haar vader. Geoff blijkt later ook erg goed te kunnen schieten. Het is vast niet voorbehouden aan mensen op het platteland om goed te kunnen schieten, denk ik. En ze heeft voor de wedstrijd vast heel hard geoefend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: zaterdag 18, maart 2006, 17:03:46 pm » |
|
niemand deze epie gezien?
Vrijdag 17 maart, 16.35 uur Square Pegs Andrew Cameron is in alles wat hij doet succesvol en stelt hoge eisen aan zijn zoon, Matt. Hij kan de hoge eisen van zijn vader echter niet meer aan en onderneemt een zelfmoordpoging.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: zondag 19, maart 2006, 20:22:12 pm » |
|
Iemand een idee wat Square Pegs betekent?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: zondag 19, maart 2006, 20:23:36 pm » |
|
vertaalprogamma op internet zegt......
Vierkante Pinnen
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: zondag 19, maart 2006, 21:07:53 pm » |
|
moet nog een andere betekenis hebben, anders snap ik echt niet waar het op slaat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: zondag 19, maart 2006, 23:21:31 pm » |
|
Heb mij dat ook altijd afgevraagd en heb er de volgende conclusie aan vast gehangen!!
Volgens mij betekent het "Gek zijn!!" want vierkante pinnen bestaan niet en zijn dus gek!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: maandag 20, maart 2006, 00:36:37 am » |
|
Idiom: Square peg in a round hole
International English Idiom Definition: Meaning:
* If somebody's in a situation, organisation, etc, where they don't fit in and feel out of place, they are a square peg in a round hole.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: maandag 20, maart 2006, 09:54:11 am » |
|
dat klint wel aannemenlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: vrijdag 24, maart 2006, 13:03:01 pm » |
|
awwww was wel een lieve eps dit.... Chris is zo lief hier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: maandag 03, april 2006, 00:26:16 am » |
|
moet nog een andere betekenis hebben, anders snap ik echt niet waar het op slaat
Komt van Square Pegs in Round holes.... of tewel... outsiders die er niet bij passen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: maandag 03, april 2006, 00:28:37 am » |
|
 Prachtig die foto... vond ik een heerlijke scene Dat en de scene met Hugh in de Pub als hij op de pooltable staat: "More Rum in Hughie's tum, more rum in Hughie's tum!"
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 03, april 2006, 00:30:10 am door Marty »
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: maandag 03, april 2006, 10:45:35 am » |
|
HAHA, Dat is ook een leuke scene, more rum in hughie`s tum .... Maar is het een scene in deze epie ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: maandag 03, april 2006, 18:04:06 pm » |
|
HAHA, Dat is ook een leuke scene, more rum in hughie`s tum .... Maar is het een scene in deze epie ?
Oh ja... hij stond eerst te kijken terwijl Tom ondersteboven hangt... en later zorgt Ron geloof ik voor hem, en moeten ze Hugh van de tafel halen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|