* 130193 aantal berichten in 759 topics door 36 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
zondag 19, februari 2012, 17:21:36 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 1
| | | |-+  Episode 3 Hot enough for you 13 maart 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: Episode 3 Hot enough for you 13 maart 2006  (gelezen 2146 keer)
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

Use My Voss

« Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 17:21:58 pm »

3. Hot enough for you

Neil Robertson komt met zijn gezin naar Coopers Crossing om te kijken of er werk is. Hij maakt nogal een nerveuze indruk. Iemand weet nog een baantje op een boerderij voor de man. Maar onderweg naar de boerderij verdwalen ze.

De Man gaat hulp zoeken voor zijn vrouw en kinderen want het is extreem heet, Maar hij raakt uitgedroogd. Ondertussen zijn twee van de 3 kinderen al spelende verdwaald geraakt in de bush. De vrouw blijft achter met de baby.

Wanneer de man gevonden wordt, wordt er grote zoekactie in touw gezet naar de rest van het gezin. Het FD- team vindt de vrouw en baby. George en Chris vinden de 2 jongetjes, maar voor een van hen is het te laat. Overleden aan uitdroging en oververhitting.

[/size] [/color]
« Laatste verandering: donderdag 16, maart 2006, 14:31:53 pm door Megalene » Gelogd

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
Bienbien
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 11:02:58 am »

en ook eps 3 is geopend!!!

Ik vind die scene waarin Chris die twee jongetjes vind erg goed. Vooral als blijkt dat een van die jochies is overleden, Chris ontfermt zich
dan helemaal over zijn broertje zo lief!
pauliz
Full Member

You musn't keep a lovely girl like that waiting

« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 11:18:55 am »

Het is een mooie maar ook emotionele aflevering  :'(

Die scene als Chris en Baxter bij die 2 jongetjes aankomen, zo zielig. Chris en Baxter kijken even naar elkaar en dat is al voldoende om te weten dat de hulp voor de jongste te laat is gekomen.

Een echte warme aflevering. Waarbij Chris doet of dat ze heel gioed tegen de warmte kan, maar intussen legt ze bijna het loodje  ;D De laatste scene tussen Chris en Tom is erg leuk. Chris zegt dan even tegen Tom waar het op staat  ;D

Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt

Bienbien
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 11:28:05 am »

Een echte warme aflevering. Waarbij Chris doet of dat ze heel gioed tegen de warmte kan, maar intussen legt ze bijna het loodje  ;D De laatste scene tussen Chris en Tom is erg leuk. Chris zegt dan even tegen Tom waar het op staat  ;D

whahaha ja die scene is echt humor idd!!!  ;D
pauliz
Full Member

« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 11:37:56 am »

Ook leuk is de scene tussen Baxter en Chris. "Friends call me George" zegt hij op een gegeven moment tegen Chris.  En dan kijkt Chris zo leuk, en dan zegt ze met een 'lach' "O, do they" (of zoiets)  ;D  En dan te bedenken wat hij haar allemaal al aangedaan heeft

pauliz
Full Member

« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 15:16:52 pm »

Ook leuk is de scene tussen Baxter en Chris. "Friends call me George" zegt hij op een gegeven moment tegen Chris.  En dan kijkt Chris zo leuk, en dan zegt ze met een 'lach' "O, do they" (of zoiets)  ;D  En dan te bedenken wat hij haar allemaal al aangedaan heeft

ja dat is humor, vandaar dat ie niet vaak George genoemd wordt, want hij heeft niet echt veel vrienden

en die blikken op het laatst tussen Tom en Chris, daar begint het volgens mij al (11)

en dan die Violet die een beduuste Ron met die bos bloemen in het ziekenhuis laat staan,

Dat is sterk Liesjuh, dat waren namelijk ook mijn gedachten.

hihihi en Ron die voelt zich heel ongemakkelijk  ;D

lizrocks
Hero Member

mixing business with pleasure

« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 15:19:16 pm »

Vind Ron echt weer lief in deze epi...hij heeft echt een hart van goud!

ja dat is humor, vandaar dat ie niet vaak George genoemd wordt, want hij heeft niet echt veel vrienden

en die blikken op het laatst tussen Tom en Chris, daar begint het volgens mij al (11)

Whahaha nee iedereen noemt hem Mister Baxter...

En die blikken tussen Tom en Chris...goed opgemerkt Lies...Chris zegt Tom even goed de waarheid: You are a nowall...en daarna kijken ze elkaar lief aan...volgens mij begint het daar inderdaad al!  (11) (11) (11)

Zo'n ongelooflijk zielige aflevering.... :'( Weet niet of het aan mijn hormonen lag, maar zat erbij te janken, zeker toen dat oudste broertje een hutje ging bouwen over zijn broertje heen, (15) (15) (15)

Bij mij ligt het niet aan de hormonen ( ik ben gewoon een emo-muts ), maar ik zit ook altijd te janken bij deze scene en bij de scene, waar Chris en George hun vinden...zoooo zielig  (15) (15) (15)

All you can, you've got to take this life and live it!
Anoek
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 17:35:54 pm »

Okay, alles is hier intussen dus al wel gezegd... Maar kan er niet zo veel mer aan toevoegen... Het is een leuke ep, en moet lachen om Chris en die hitte... Super!
Evangeline
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 22:50:01 pm »

K moest ook  :'( (15)

Terwijl ik ni zo snel huil voor de teevee.. da zegt genoeg..
Jaix
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 30, september 2005, 23:02:43 pm »

hele heftige eps...... wat een verhaaal en die kids.... dat gaat door merg en been
Jaix
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 07, oktober 2005, 03:14:23 am »

ik ook hoor vooral als ze die kids vinden bah man
dino
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 07, oktober 2005, 11:21:09 am »

Ik moet hem eigenlijk weer eens gaan zien, ik weet er niet zoveel meer van, maar dat van die kinderen herinner ik me wel en vooral dat ik dacht 'hoe kun je je kinderen zo uit het oog verliezen'
Jaix
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 07, oktober 2005, 12:12:59 pm »

nou door heel hard te roepen dat ze uit haar ogen  moeten verdwijnen....

en dan verdwalen de kids... zonder  water in de hitte...
pauliz
Full Member

« Antwoord #13 Gepost op: vrijdag 07, oktober 2005, 12:20:37 pm »

nou door heel hard te roepen dat ze uit haar ogen  moeten verdwijnen....

en dan verdwalen de kids... zonder  water in de hitte...

ze hadden trouwens wel drinken van Ron gekregen. Helaas hadden ze die denk ik al op  :(

Jaix
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 07, oktober 2005, 12:25:56 pm »

ja dat was al op.. ze hadden ook het water verspild...dus ze waren zonder drinken verdwaald geraakt
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: