|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 17:20:16 pm » |
|
2. Trial by gossip
Chris heeft nachtmerries over de amputatie die zij heeft moeten verrichten op Jim Spencer. Iedereen neemt het haar kwalijk dat zij zijn been heeft afgezet en niet voor een andere behandeling heeft gekozen waarbij dit niet nodig was geweest of toch is vertrokken naar de Crossing. Chris' patiënten vermijden haar daarom en George Baxter dreigt haar zelfs aan te klagen. Door de hele toestand ontstaat een levensgevaarlijke situatie voor een vierjarig meisje. Haar moeder geeft Chris geen toestemming voor de operatie omdat ze gehoord heeft wat er met Jim Spencer is gebeurd. Tom schiet Chris te hulp en doet alles wat hij kan om het meisje te redden. Ondertussen arriveert een nieuwe piloot, David Gibson, in de stad samen met zijn hond Zeppelin. [/size] [/color]
|
|
|
|
« Laatste verandering: donderdag 16, maart 2006, 14:33:00 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 00:01:01 am » |
|
nou eps 2 is open hoor.. kom maar op allemaal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anoek
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 00:03:58 am » |
|
Hoogtepunt van deze eps is wel dat Gibbo CC komt vergezellen!!! En hoe! Hilarisch hoe hij daar aan komt rijden met die hond, Zeplin, in de auto!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 00:08:49 am » |
|
ik vind Gibbo mega cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 08:14:21 am » |
|
moest ook lachen toen Jack daar met zn "lasergun" midden in de woestijn stond te controleren op hardrijders
whahahahahaha ja en Gibbo later in de pub klagen over Jack terwijl die gewoon achter hem staat. Ow en die actie van Gibbo en Tom bij Baxter, in het vliegtuig, om Baxter te laten bekennen dat die landingsbaan toch gevaarlijk is.... (21)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 12:20:58 pm » |
|
moest ook lachen toen Jack daar met zn "lasergun" midden in de woestijn stond te controleren op hardrijders
whahahahahaha ja en Gibbo later in de pub klagen over Jack terwijl die gewoon achter hem staat. Ow en die actie van Gibbo en Tom bij Baxter, in het vliegtuig, om Baxter te laten bekennen dat die landingsbaan toch gevaarlijk is.... (21) hahahaha dat was echt leuk. En Baxter kreeg het echt benauwd en dan zegt die uiteindelijk toch dat het 'niet veilig is'. Wat maak ik me trouwens boos over die ene piloot (voorganger van Gibbo) (27) . Hij zei dat hij nog wel had willen proberen op te stijgen, als hij wist dat Chris anders moest amputeren. Door zijn getuigenis kreeg Chris het nog moeilijker. En hij is als piloot verantwoordelijk en hij schoof die verantwoordelijkheid af op Chris. Heel lief trouwens om te zien is hoe Gibbo, Tom en ook Ron het voor Chris opnemen.
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 14:35:37 pm » |
|
ja, Ron deed het ook leuk met dar ding dat Baxter wilde laten bezorgen. Hij was gelukkig niet echt beleefd tegen Baxter ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 14:37:51 pm » |
|
ik vond het zo zielig toen Chris zo'n beetje instortte toen Tom zei dat ze niet tegen die man moest praten.
Nancy en Vic zijn daar niet bepaald aardig tegen Chris. Nou helpt Chris d'r 'ik hou me groot'-houding ook niet echt, als ze zegt dat ze heerlijk heeft geslapen.
die jongetjes die bij Chris aan de deur staan en dan wegrennen, zijn trouwens ongelooflijk slecht, zeg. dat vond ik niet goed gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 14:51:37 pm » |
|
blijft ook een beetje liz epie. komt ze de pub binnen staat ze zielig in haar eentje. komt gibbo binnen die ontfermd zich dan over haar, wordt hij meegenomen door joe. komt Tom eindelijk naar haar toe , en dan komt violet er aan gestierd duwt Chris ongelooflijk opzij of ze haar niet ziet. echt zielig staat ze alleen en besluit dan weg te gaan. komen dan inderdaad die twee jongetjes aan de deur pas op ze hakt zo je been af .. bong gooit ze een schoen tegen de deur aan.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 14:52:20 pm » |
|
geweldig inderdaad hahaha er komt geen kip langs en hij staat daar te controleren. wel humor van de schrijvers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 14:54:19 pm » |
|
en aan het einde hoe tom en gibbo baxter bij de neus nemen om te gaan landen op die baan hahahaahaha hij zweet peentjes.
uiteindelijk ................... niet landen de baan is niet veilig jaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar gaat baxter met zijn goede gedrag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 15:16:25 pm » |
|
Vind het echt super hoe Tom en Gibbo Baxter lekker laten zweten...eigen schuld dikke bult! :P
...vind Gibbo ook echt lief voor Chris in deze epi...
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 23, september 2005, 22:17:06 pm » |
|
...vind Gibbo ook echt lief voor Chris in deze epi... Helemaal mee eens zo lief!!! En natuurlijk die speedgun in de outback; waar halen ze het vandaan!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: zaterdag 24, september 2005, 00:04:30 am » |
|
ze zeggen in een andere ep toch ook dat Larry snelheidscontroles doet? In the wrangler's daughter... het gebeurt dus wel. als je die lege weg ziet, kun je een waas voor je ogen krijgen... ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast