|
Betske
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 00:29:29 am » |
|
Zal hem maandag weer eens kijken, eerder zit er echt niet in denk ik
Is lang geleden dat ik hem gezien heb
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 00:29:59 am » |
|
Ook het liedje dat ze voor Tom's verjaardag zongen kende ik niet!!! Zou het iets Australisch zijn (Why was he born so beautiful why was he born at all?...) meen ik mij zo uit mijn hoofd te herinneren.
ja dat is hem hoor! Ik kende hem eerst ook niet. Maar vind het wel het begin van een schitterende carriere van Dr. Randall
Ben ik het helemaal met je eens!!!!! (14) (14) (14)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 08:52:43 am » |
|
wahaha en Kate ook best wel melig.. dat ze stiekem wel eeen oogje op Dr Tom heeft.. was toen al wel een beetje te zien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 18:26:56 pm » |
|
Is mij niet echt opgevallen dat Kate een oogje op Tom had of zal hebben. in ieder geval was het geen liefde op eerste gezicht bij Tom en Chris. dat is mij niet opgevallen hij vangt haar gewoon op als een kracht die haar inwerkt maar er is geen click face hahahaa
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 18:27:30 pm » |
|
Ook het liedje dat ze voor Tom's verjaardag zongen kende ik niet!!! Zou het iets Australisch zijn (Why was he born so beautiful why was he born at all?...) meen ik mij zo uit mijn hoofd te herinneren.
nee dat liedje heb ik ook nog nooit eerder gehoord is best wel grappig..
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 18:37:57 pm » |
|
Is mij niet echt opgevallen dat Kate een oogje op Tom had of zal hebben. in ieder geval was het geen liefde op eerste gezicht bij Tom en Chris. dat is mij niet opgevallen hij vangt haar gewoon op als een kracht die haar inwerkt maar er is geen click face hahahaa
...nee, maar gelukkig weten we, dat dat later wel komt!  Chris moet eerst even wennen aan het outback leven, voor ze aandacht kan hebben voor Tom... Mij is echter wel ogevallen, dat Kate in het begin een oogje op Tom heeft...
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 18:40:05 pm » |
|
MOET IK TOCH EEN KEER WEER GAAN KIJKEN OWWWWWW WAT EEN STRAFF.
ja Chris was geen plattelandsdoktor dat is duidelijk te zien. wat ook een leuke fragment is dat ze wakker wordt door die wekker in haar gestreepte pyama hahah. en dan even later zegt this is the outback it is a wonderfull place of zo ............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 18:44:25 pm » |
|
...whahaha ja dat is zo'n leuk stukje...en die gestreepte pyama is echt super!
Denk, dat ik deze epi zometeen nog even ga kijken...is me gisteren niet meer gelukt! ( Wat is eigenlijk de straf, als je je huiswerk niet af hebt? )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 18:48:13 pm » |
|
veel huiswerkkijkplizzier , uhhhhhhhh je straf is dat je niet hier mee kan praten tot in de details over de aflevering hahaha.....
ik moet het einde nog even een keer goed bekijken wanneer ze proberen op te stijgen die landingsbaan van de rijke man is niet meer dan een drassige poel en Chris moet beslissen altijd weer spannend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 19:16:39 pm » |
|
ja Chris was geen plattelandsdoktor dat is duidelijk te zien. wat ook een leuke fragment is dat ze wakker wordt door die wekker in haar gestreepte pyama hahah. en dan even later zegt this is the outback it is a wonderfull place of zo ............
...dan loopt ze even later naar buiten, zitten die twee oudjes op de bank: Hmm, new face, wonder howlong she will last... Zij zijn niet de enige, want sharon luistert in de loop van de dag naar veel geroddel over de nieuwe dokter over de radio...iedereen is het ermee eens, dat een vrouwelijke dokter toch niets is voor CC.. ...vooral Violet maakt zich zorgen over wat er tijdens de vlucht wel niet allemaal kan gebeuren...een mannelijke en vrouwelijke dokter samen... Het is in ieder geval duidelijk, dat Chris een moeilijke start krijgt in CC...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: zaterdag 17, september 2005, 23:13:57 pm » |
|
Ondanks dat het een hele tijd terug is dat ik deze ep heb gezien (10 jaar ofzo lol) weet ik nog wel dat Kate Tom idd wel wat vond. Wat ik ook errug leuk vond van in 't begin is die duidelijke tegenstelling CC tegen de nieuweling. En hoe Chris later toch geaccepteerd word.
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
tin
newplus
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: zondag 18, september 2005, 04:50:34 am » |
|
...dan loopt ze even later naar buiten, zitten die twee oudjes op de bank: Hmm, new face, wonder howlong she will last... Zij zijn niet de enige, want sharon luistert in de loop van de dag naar veel geroddel over de nieuwe dokter over de radio...iedereen is het ermee eens, dat een vrouwelijke dokter toch niets is voor CC.. ...vooral Violet maakt zich zorgen over wat er tijdens de vlucht wel niet allemaal kan gebeuren...een mannelijke en vrouwelijke dokter samen... Het is in ieder geval duidelijk, dat Chris een moeilijke start krijgt in CC... die conservatieve opmerking van violet vond ik wel leuk. Al die vrijgezellen (of ongetrouwde mensen) in 1 vliegtuig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: maandag 19, september 2005, 12:03:25 pm » |
|
Ondanks dat het een hele tijd terug is dat ik deze ep heb gezien (10 jaar ofzo lol) weet ik nog wel dat Kate Tom idd wel wat vond. Wat ik ook errug leuk vond van in 't begin is die duidelijke tegenstelling CC tegen de nieuweling. En hoe Chris later toch geaccepteerd word.
Dat vond ik ook zo leuk. Ze moest even moeite doen, maar uiteindelijk kwam alles op zijn pootjes terecht en had ze helemaal haar draai in CC gevonden. Ik ga vanavond trouwens nog effe de ep bekijken. Ben benieuwd of dat me nog meer dan te binnen schiet ;D
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
Betske
Gast
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: maandag 19, september 2005, 18:52:18 pm » |
|
Heb eindelijk tijd gehad om heb te kijken (14)
wat waren ze nog lekker jong hé 519
Ik vind de titel uitstekend bij deze aflevering passen, omdat ik vind dat hij in deze aflevering bij meerdere personen past.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: dinsdag 20, september 2005, 21:46:21 pm » |
|
zeer zeker waar.. maar dat is vaak met de titels zo hoor..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|