* 130193 aantal berichten in 759 topics door 36 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
zondag 19, februari 2012, 17:18:47 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 1
| | | |-+  Episode 1 Will to survive 9 Maart 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: Episode 1 Will to survive 9 Maart 2006  (gelezen 4866 keer)
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

Use My Voss

« Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:06:16 pm »

1. Will to survive

Chris arriveert in Coopers Crossing om het FD team te versterken nu Harry zich heeft teruggetrokken. Wanneer ze reageren op een noodoproep blijkt de landingsplaats van slechte kwaliteit te zijn. Door het slechte weer opstijgen zelfs niet meer opstijgen.

Ze staat voor een keus: het redden van een leven door een beenamputatie ter plaatse of het slachtoffer Jim te laten sterven. Ze kiest voor amputatie van het been. Helaas komt het haar reputatie als arts niet ten goede in de Crossing.
[/color]
« Laatste verandering: donderdag 16, maart 2006, 14:31:32 pm door Megalene » Gelogd

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:12:08 pm »

Leuke epie is al even geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb.
wat ik uiteraard leuk vind is dat mijn favo doktertje deze epie de FD instapt , vooral heb begin vind ik erg komisch dat ze in die warmte de weg moet zoeken en ondertussen spuitend met de insectiside verdrijver om de vliegen op afstand te houden hhahahha erg meliz als je dat terug ziet.

en dat ze allemaal denken dat er een mannelijke doktor komt Bring hem over bring hem over bring him over for a beer hahahaha begint vic hard te zingen...En dan dat gezicht van Violet dat er een vrouwelijke arts binnen komt geweldig.

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
pauliz
Full Member

You musn't keep a lovely girl like that waiting

« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:12:56 pm »

Ja, ik had wel medelijden met haar. Ze kreeg al bijvoorbaat geen kans.

Een hele zielige ep. Het leuke was natuurlijk dat Chris in deze ep in CC kwam  (14) (14) (14)

Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt

pauliz
Full Member

« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:15:08 pm »

Leuke epie is al even geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb.
wat ik uiteraard leuk vind is dat mijn favo doktertje deze epie de FD instapt , vooral heb begin vind ik erg komisch dat ze in die warmte de weg moet zoeken en ondertussen spuitend met de insectiside verdrijver om de vliegen op afstand te houden hhahahha erg meliz als je dat terug ziet.

en dat ze allemaal denken dat er een mannelijke doktor komt Bring hem over bring hem over bring him over for a beer hahahaha begint vic hard te zingen...En dan dat gezicht van Violet dat er een vrouwelijke arts binnen komt geweldig.

;D ; en Vic zegt dan zoiets dat ze niet wisten dat de nieuwe dokter getrouwd was en Chris zegt dan 'I am not, I am the new doctor'. En dan idd die gezichten allemaal

En dan die kamer die ze heeft. De deur gaat niet dicht en ze heeft problemen met de douche

Anoek
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:15:51 pm »

Ja, inderdaad.... Ik moest ff denken welke ep dit ook weer was, maar door wat je nu schrijft haal ik m me weer beter voor de geest... Super is dat, als Liz daar aan komt rijden... met die Insectenspray! En dat gezicht van haar, dan... Lig echt helemaal dubbel, als ik dat zie...
Maar vind het wel het begin van een schitterende carriere van Dr. Randall
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:24:45 pm »

Vergeet ook niet dat Tom jarig in deze epie.
en een hele jonge Kate met een kort koppie.

MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:28:14 pm »

HAHA zit de epie te kijken staat Chris die kaart te bestuderen komt er een auto aan en ze rent die weg op en dat gilletje van haar oehoe oehoe en zwaaien of de gene haar kan  helpen ....

en wat gooit ze die spuitbuis toch een eind weg ahhaahha

Marieke
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:30:23 pm »

is idd erg leuk. Ze is zo naief en zo enthousiast. hilarisch.
lizrocks
Hero Member

mixing business with pleasure

« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:31:41 pm »

...en dan stiekem aan Ron vragen of de mensen van de Flying Doctors wel aardig zijn...

All you can, you've got to take this life and live it!
pauliz
Full Member

« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:32:12 pm »

ja, ze kan wel heel erg goed gooien.  ;D

En dan vindt ze op de grond een bord met daarop Coopers Crossing.

En idd hoe ze joehoe roept als Ron komt aanrijden.

Vond trouwens Vic en Nancy niet zo aardig tegen Chris toen met die douche. Hoe kon zij nou weten dat het een douche met gebruiksaanwijzing was.

MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 16:36:30 pm »

Leuk stukje zie ik net voorbij komen dat Tom binnenkomt in de pub als verrassing staan ze dan achter dat gordijn hem op de wachten en dan gaat hij open en probeert violet heel onelegant een fles champagne te openen . Ze was al van het begin een regellaar het is een grappig stukje om te zien.

Happy birthday to tom zingen sharon en joe en dan komt chris binnen i am chris randalll ( stil ) uh the new flying doctor?????????

hahahhaa tis best een chris epie hoop dat later de anderen ook aan bod gaan komen als we verder zijn ..........

Anoek
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 17:04:13 pm »

Ik kom er nie aan om te kijken... Ga strakjes wel eens op het gemakje kijken...
Marieke
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 17:19:33 pm »

het is wel logisch dat Nancy niet blij is met een douche die twee uur heeft gelopen terwijl iedereen op waterrantsoen zit...
en als je toch al je reserves hebt jegens iemand, ben je snel bits. Ook al had je een gebruiksaanwijzing moeten geven.
Maar goed, CHris reageert ook nogal laconiek vond ik zelf. Zij heeft niet door hoe vervelend zoiets is.
Anoek
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 17:29:16 pm »

Maar dat komt dan weer doordat ze van de stad komt ipv van het dorp... Kan haar dat niet kwalijk nemen... Al is het wel een mooie wisselwerking op elkaar...
Lenore S, Smithy
MASTER POSTER

« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 16, september 2005, 18:05:18 pm »

Ook het liedje dat ze voor Tom's verjaardag zongen kende ik niet!!! Zou het iets Australisch zijn (Why was he born so beautiful why was he born at all?...) meen ik mij zo uit mijn hoofd te herinneren.
Pagina's: [1] 2 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: